Ze stolicy hazardu do… blacharza w Polance. Bohaterem odcinka jest najnowsze 👉 BMW M850i Gran Coupe xDrive (generacja G16, konkurent m.in. dla Porsche Panamery). Auto ściągnęliśmy z Las Vegas pod zamówienie klienta.
Auto jest świeżutkie i zaliczyło kolizję krotko po wyjeździe z salonu. Zostało uderzone przodem, a ponieważ w komorze silnikowej jest bardzo ciasno, mogło dojść do uszkodzenia silnika. Co przyniosła weryfikacja?
W odcinku założenia i sama naprawy auta. Zobaczycie jak wyglada rozbiórka auta, jak zakończyły się pomiary auta na ramie naprawczej i jakie części włożymy do samochodu. A jest ich całkiem sporo. Będą też koszty.
Poruszymy również temat „szkody całkowitej” w USA, którą objęto nasze auto – wyjaśnimy co oznacza to pojęcie i dlaczego ubezpieczalnie w Ameryce tak często kwalifikują uszkodzone samochody do tej kategorii uszkodzeń. Dowiemy się, czy naprawa podłużnicy aluminiowej to „wielkie mecyje”.
Pod maską auta pracuje podwójnie doładowane, blisko pięciusetkonne V8 – po naprawie postaramy się trochę pojeździć tym superkomfortowym rodzinnym sportowcem. Tymczasem – dobrego seansu!
source Zwróć się o pomoc do autoryzowanego serwisu BMW, aby dokonać napraw mechanicznych i elektrycznych swojego samochodu. Skorzystaj z pomocy fachowców. Oferujemy profesjonalny serwis, diagnostykę, chip tuning, kodowanie,Mechanika do Auta BMW … Aktualizujemy oprogramowanie samochodu, dzięki czemu Twój pojazd BMW lub MINI będzie sprawne. Naprawy systemów EGR DPF ADDBLUE SCR AGR. Obsługa pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, Mechanika pojazdowa, Likwidacje szkód komunikacyjnych. Wszystko czego potrzebuje twoje auto.
Related
29 thoughts on “Rozbił BMW za PÓŁ MILIONA po wyjeździe z salonu / Szkoda całkowita? / Naprawa BMW M850i z COPART USA”
1️⃣ Jak zawsze zapraszamy do polubienia filmu, udostępniania, wyrażania opinii oraz na naszego Facebooka, tam wszystkie ostatnie zakupy i licytacje:
👉 Chcemy zebrać wszystko to co dotyczy tematu importu aut z USA, czyli licytacje/okazje/porady/przeróbki oraz weryfikacje VIN w jednym miejscu. Jeśli nie macie czasu importować auta tylko szukacie czegoś na miejscu to pomożemy sprawdzić czy auto wyglądało tak jak twierdzi sprzedawca.
w stanie w ktorym mieszkam szkoda calkowita przyznawana jest w momecie kiedy wartosc naprawy przekracza wartosc samochodu, certyfikat takiego samochodu zostaje zniszczony i nie ma mozliwosci ponownej rejestracji (no title, junk), potem mam salvage title ktory przyznawany jest przy szkodzie powyzej 70 procent i nie wiecej niz 7 lat wiek auta i na koncu mamy insurance claim dla samochodow ze szkoda pomiedzy 30 a 70 procent wartosci i wiek auta do 7 lat. W przypadku salvage title auto aby moglo zostac dopuszczone do ruchu musi przejsc inspekcje techniczna jak rowniez musi byc dostarczona dokumentacja stwierdzajaca pochodznie czesci uzytych do naprawy i otrzymuje wtedy dokument (salvage rebuild) ktory dopuszcza dane auto do ruchu drogowego. Czesci do samochodow takich marek jak bmw, mercedes czy audi sa nie porownywalnie drozsze niz do aut amerykanskich, dlatego tez latwiej o szkode przekraczajaca 70 procent w przypadku tych samochodow. Samochody z tytulem (salvage rebuild) sa okolo 30 procent tansze na rynku, po drugie ubezpieczalnie pokrywaja najczesciej tylko 60 procent w przypadku nastepnej szkody i po trzecie banki nie chetnie udzielaja kredytow na tego typu samochody
Po ostatnich działaniach w kwestii uszkodzonych aut chyba przestanę importować auta. Znam już kilka przypadków z mojego otoczenia gdzie auto potraktowano jako odpad. 50 tyś kary za wprowadzenie odpadu. WIOŚ oznajmił że skoro niemiecki komis sprzedał uszkodzone to znaczy że chciał się pozbyć odpadu niebezpiecznego. Nie pomogły opinie że pojazd dalo się naprawić. Był uszkodzony była opinia że uszkodzony to odpad. Auta nie kazali co prawda wywozic ani złomowac ale sprawa trzeba bylo iść do sądu. Następne auta sprowadzam bez informowania że są uszkodzone bo za duże ryzyko. https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/auto-sprowadzone-naprawione-i-jezdzi-na-zlom-bo-to-odpad-z-usa/0xsf7dn.amp
no w tym aucie to nie ma blacharki tylko pasowanie A w Polsce przy takim uszkodzeniu to na 100 % by nie była szkoda całkowita tylko naprawa auta pozdrawiam
A z czego ktoś zdemontował ten kompletny przód? Kto rozbiera przód w aucie wartym 0.5mln? Wszystkie naprawy opierają się niestety na zakupie części z kradzionych aut tak to działa. Jak by przyszło wszystko brać z aso cała operacja nie była by opłacalna.
W USA byle stłuczka to od razu szkoda całkowita, bo oni mają chore stawki za roboczogodziny. Lepiej kupić rozbite z USA niż naprawione, bo jeśli było naprawiane to po łebkach i tona szpachli.
Ze szkoda całkowitą bzdury opowiadacie. Ubezpieczenia liczy na nowych częściach (bo jak ktoś kupił auto w salonie to po szkodzie chciałby również mieć jak salonowe), Janusze kupują używane części i twierdzą, że jaka szkoda całkowitą opłaca się naprawiać,owszem, tylko że części najczęściej pochodzą z kradzionych pojazdów i koło się zamyka. Jakbyście jeszcze nie zrozumieli. Nie można zarejestrować – nie klapie się – nie kradnie sie – nikt nie zostaje skradziony – ubezpieczenia są tańsze bo nie muszą płacić za AC skradzionego auta – ubezpieczenia mają wypłacać szkody całkowite bo mają kasę – elininujemy rynek klepanych wraków – i tyle, bardzo proste. A jak kogoś nie stać na M-ke to niech kupi niższej klasy auto. Dobre rzeczy muszą kosztować zrozumcie to wkoncu. Jak coś jest tańsza to i gorsze. Handlarz się cieszy bo to nie on tym autem będzie woził rodzinę.
1️⃣ Jak zawsze zapraszamy do polubienia filmu, udostępniania, wyrażania opinii oraz na naszego Facebooka, tam wszystkie ostatnie zakupy i licytacje:
👉 https://www.facebook.com/AutoDiscoverUSA/
2️⃣ Zapraszamy do naszej AutoDiscover’owej grupy na FB:
👉 https://www.facebook.com/groups/AutoDiscoverUSA
👉 Chcemy zebrać wszystko to co dotyczy tematu importu aut z USA, czyli licytacje/okazje/porady/przeróbki oraz weryfikacje VIN w jednym miejscu. Jeśli nie macie czasu importować auta tylko szukacie czegoś na miejscu to pomożemy sprawdzić czy auto wyglądało tak jak twierdzi sprzedawca.
. Witam. Dajcie jakiś namiar do siebie.
Może jakiś odc z focusem?
Ten Sławek mówi i wyglada jak Wojtek Gola xD
Czy jest możliwość współpracy z wami?
Używane to klucz słowo 🙂 jeszcze ciepłe 🙂
siema, ściągacie auta pokroju e60?? Czy to już nie ma sensu i tylko droższe wchodzą w grę ? pozdrawiam
w stanie w ktorym mieszkam szkoda calkowita przyznawana jest w momecie kiedy wartosc naprawy przekracza wartosc samochodu, certyfikat takiego samochodu zostaje zniszczony i nie ma mozliwosci ponownej rejestracji (no title, junk), potem mam salvage title ktory przyznawany jest przy szkodzie powyzej 70 procent i nie wiecej niz 7 lat wiek auta i na koncu mamy insurance claim dla samochodow ze szkoda pomiedzy 30 a 70 procent wartosci i wiek auta do 7 lat. W przypadku salvage title auto aby moglo zostac dopuszczone do ruchu musi przejsc inspekcje techniczna jak rowniez musi byc dostarczona dokumentacja stwierdzajaca pochodznie czesci uzytych do naprawy i otrzymuje wtedy dokument (salvage rebuild) ktory dopuszcza dane auto do ruchu drogowego. Czesci do samochodow takich marek jak bmw, mercedes czy audi sa nie porownywalnie drozsze niz do aut amerykanskich, dlatego tez latwiej o szkode przekraczajaca 70 procent w przypadku tych samochodow. Samochody z tytulem (salvage rebuild) sa okolo 30 procent tansze na rynku, po drugie ubezpieczalnie pokrywaja najczesciej tylko 60 procent w przypadku nastepnej szkody i po trzecie banki nie chetnie udzielaja kredytow na tego typu samochody
:O 😮
Świetna realizacja i energia. Pozdrawiam
12:20 te gwinty się nazywają nitonakrętki
Po ostatnich działaniach w kwestii uszkodzonych aut chyba przestanę importować auta. Znam już kilka przypadków z mojego otoczenia gdzie auto potraktowano jako odpad. 50 tyś kary za wprowadzenie odpadu. WIOŚ oznajmił że skoro niemiecki komis sprzedał uszkodzone to znaczy że chciał się pozbyć odpadu niebezpiecznego. Nie pomogły opinie że pojazd dalo się naprawić. Był uszkodzony była opinia że uszkodzony to odpad. Auta nie kazali co prawda wywozic ani złomowac ale sprawa trzeba bylo iść do sądu. Następne auta sprowadzam bez informowania że są uszkodzone bo za duże ryzyko. https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/auto-sprowadzone-naprawione-i-jezdzi-na-zlom-bo-to-odpad-z-usa/0xsf7dn.amp
Sławek to fachowiec 1-sza klasa
Uzywana z 2020 😉😉😉😉😉😉😉💪💪💪💪💪💪
Wszystko idzie naprawić….auto naprawione zgodnie ze sztuką nie zagraża nikomu na drodze!!
no w tym aucie to nie ma blacharki tylko pasowanie A w Polsce przy takim uszkodzeniu to na 100 % by nie była szkoda całkowita tylko naprawa auta pozdrawiam
Części z auta potestowego 😂😂 od Zbyszka z Legnicy
A z czego ktoś zdemontował ten kompletny przód? Kto rozbiera przód w aucie wartym 0.5mln?
Wszystkie naprawy opierają się niestety na zakupie części z kradzionych aut tak to działa. Jak by przyszło wszystko brać z aso cała operacja nie była by opłacalna.
Polacy do końca świata będą klepać, rozbił niech wyjebie na złom stać go było
W USA byle stłuczka to od razu szkoda całkowita, bo oni mają chore stawki za roboczogodziny. Lepiej kupić rozbite z USA niż naprawione, bo jeśli było naprawiane to po łebkach i tona szpachli.
nie ma tragedii jak kogoś stać na taki samochód to tym bardziej stać na naprawę.
Ciekawe ile to auto wyszło na aukcji
Poproszę kolejne etapy naprawy BMW 🙂
Sciągał ktoś może m3 e46 i chciałby się podzielić kosztami?
Bez młota to nie robota
„Będziesz Pan zadowolony”
Ze szkoda całkowitą bzdury opowiadacie. Ubezpieczenia liczy na nowych częściach (bo jak ktoś kupił auto w salonie to po szkodzie chciałby również mieć jak salonowe), Janusze kupują używane części i twierdzą, że jaka szkoda całkowitą opłaca się naprawiać,owszem, tylko że części najczęściej pochodzą z kradzionych pojazdów i koło się zamyka. Jakbyście jeszcze nie zrozumieli. Nie można zarejestrować – nie klapie się – nie kradnie sie – nikt nie zostaje skradziony – ubezpieczenia są tańsze bo nie muszą płacić za AC skradzionego auta – ubezpieczenia mają wypłacać szkody całkowite bo mają kasę – elininujemy rynek klepanych wraków – i tyle, bardzo proste. A jak kogoś nie stać na M-ke to niech kupi niższej klasy auto. Dobre rzeczy muszą kosztować zrozumcie to wkoncu. Jak coś jest tańsza to i gorsze. Handlarz się cieszy bo to nie on tym autem będzie woził rodzinę.
Pan Sławek daje radę, kawał dobrej roboty😎
Myślałem że przystanek wyjdzie z tego😜
bmw paskuda i jeszcze ten samuraj-blacharz 😂