Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
9 thoughts on “Klocki tył i serwis bez komputera bmw F10 F11”
Rafał dzięki za instrukcje 👍 Tylko jak wyłącze zapłon to ręczny się załącza automatycznie a więc jak to rozwiązać ?
A korek od płynu hamulcowego odkręcasz czy nic tam nie robić , dzięki za filmik jeszcze jak bus wiedział jak wyłączyć czujnik tpms od ciśnienia kół to byłbym wdzięczny, dzięki jeszcze raz
Elegancka robota. Mam pytanie dotyczące tylnych hamulcy. Czy to normalne, że tylne klocki są nierówno zużyte? To znaczy klocki w prawym zacisku są mniej zużyte niż w lewym. Mam F11 i będę ogarniał temat z pneumatyką, bo mi siada na glebę i przy okazji będę chciał tylne klocki wymienić.
Zrobiłem wszystko tak jak na filmiki tylko ze później zamiast napompować pedal hamulca nożnego od razu zaciągnąłem ręczny i wyskoczył błąd "awaria hamulca postojowego ",szkoda że na filmie nie było o tym mowy
Kolego, nie masz pojęcia o wymianie klocków , wprowadzasz ludzi w błąd i niepotrzebną dodatkową pracę. Po odkręceniu dwóch śrubek na klucz 13/15 i zdjęciu zacisku nie potrzeba odkręcać silniczka od zacisku ani odpinać wtyczki. Wystarczy wkręcić tłok z powrotem do zacisku w kierunku obrotów zegara, wystarczy klucz zaciskowy, trwa to ok 1 minuty i po zabawie.
Rafał dzięki za instrukcje 👍 Tylko jak wyłącze zapłon to ręczny się załącza automatycznie a więc jak to rozwiązać ?
Chyba zdecyduję się użyć wody z płynem do mycia felg, by umyć zaciski i wszystko w pobliżu. Pył mi szkodzi na płuca.
A korek od płynu hamulcowego odkręcasz czy nic tam nie robić , dzięki za filmik jeszcze jak bus wiedział jak wyłączyć czujnik tpms od ciśnienia kół to byłbym wdzięczny, dzięki jeszcze raz
A nie da się cofnąć podłączając sinik zacisku pod 12 a nawet 9v? widziałem w innych autach, że tak robili.
Fajnie wyjaśnione – a orientujesz się może, czy w BMW F40 bardzo podobnie to się robi czy tam trzeba koniecznie mieć komputer do zmiany hamulców ?
Elegancka robota. Mam pytanie dotyczące tylnych hamulcy. Czy to normalne, że tylne klocki są nierówno zużyte? To znaczy klocki w prawym zacisku są mniej zużyte niż w lewym. Mam F11 i będę ogarniał temat z pneumatyką, bo mi siada na glebę i przy okazji będę chciał tylne klocki wymienić.
Zrobiłem wszystko tak jak na filmiki tylko ze później zamiast napompować pedal hamulca nożnego od razu zaciągnąłem ręczny i wyskoczył błąd "awaria hamulca postojowego ",szkoda że na filmie nie było o tym mowy
Mam zamiar wymienić teraz klocki z tyłu czy ta metoda jest dobra?
Kolego, nie masz pojęcia o wymianie klocków , wprowadzasz ludzi w błąd i niepotrzebną dodatkową pracę. Po odkręceniu dwóch śrubek na klucz 13/15 i zdjęciu zacisku nie potrzeba odkręcać silniczka od zacisku ani odpinać wtyczki. Wystarczy wkręcić tłok z powrotem do zacisku w kierunku obrotów zegara, wystarczy klucz zaciskowy, trwa to ok 1 minuty i po zabawie.