Cześć, z tej strony Ariel
W tym odcinku opowiadam o Bmw 320d F31 F30 F80 z oznaczeniem 320d, który jest napędzany przez silnik n47. W powyższym egzemplarzu omawiam problem jaki go dopadł, mianowicie chodzi o problem z drżeniem silnika. Drgania silnika przenoszą się na karoserię, dlatego właściciel do nas przyjechał na wyeliminowanie usterki. W tym konkretnym egzemplarzu problemem okazało się koło pasowe z tłumikiem drgań. W tym odcinku opisuje również inne przyczyny drgań silnika. Dowiesz się także o najpopularniejszych usterkach jakie występują w tym silniku z tym modelem.
Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
30 thoughts on “Dlaczego drży silnik N47 w BMW 320D F30 F31 F80, oraz popularne usterki.”
Witam bmw f31 drganie kierownicy przy 80km/h do 100 jazdy na luzie powyżej to gubi. Nowe i proste felgi, nowe gumy wyważone przód zawiecha wszystko igła, może zbieżność, test drogowy? Tak doradzają w warszacie
Ja w E90 316d z N47 oczywiście mam z kolei taki problem, że po rozgrzaniu falują mi lekko obroty i czasami w czasie jazdy auto wpada w taki głupi tryb, że przez kilka minut ma taką ociężałą reakcję na gaz, na ekonomizerze wzrasta spalanie, a auto nie jedzie jakby go coś trzymało za gardło i przy gaszeniu tak nagle szarpnie, na kompie czy obd żadnych błędów, jeżdżę tak już 70 tys. km i nic nie padło, podejrzewam, że EGR wariuje
Witam, bmw g30 2.0d przy odpaleniu na zimnym silniku mam drgania chwilowe tj. 5 sec i przestaje drgać. Co może być przyczyną tego typu zjawiska? Przebieg 138 tyś.
U mnie w f31 320xd są wyczuwalne wibracje na postoju przy położeniu skrzyni na D oraz wciśniętym hamulcu. Problem szczególnie wyczuwalny na zimnym. Po paru sekundach prawie ustają. Co to może oznaczać?
Ogólnie seria F jak to powiadają jest Chińska. Seria e zaczyna trzeszczeć jak ma nalatane pół miliona. Mam e61 seria 5 nalatane 590 tys km, i nic nie trzeszczy. Jako że e61 to kombi to hałasy z bagażnika są bo zawsze coś tam mam
Zmienił nazwę kanału na Zostań Partaczem. N47 już dawno nie wycierają się ślizgi była na to akcja techniczna jeszcze w E9x. A ktoś kto wyjmuje Motor żeby wymienić zestaw łańcucha w N47 to jakiś debil.
Kupiłem x3 z przebiegiem 160k km. Wymieniłem rozrząd przy 190k. Było go już słychać. Auto polski salon, latał we flocie korpo. Więc zabiły go interwały olejowe.
Czy przed wymianą koła pasowego drgania ustawały wraz ze wzrostem temperatury silnika i w komorze silnika? Mam bardzo podobny problem, przy czym u mnie po kilku odpaleniach silnika z przerwami drgania ustępują.
Dzwoniłem do salonu rok temu o serwis do EGR i wymianę śrub z Alu. Na metalowe w układzie kierowniczym bo ponoć ukręcała się i Śruby wymienili a tego EGR (chłodnicza) nie trzeba było wymienić bo już miałem ten poprawiony wszystko za darmo + przegląd za darmo BMW 2.0 diesle 2013r. Pozdro
Rozrząd można wymienić bez wyciągania silnika z samochodu, ale trzeba do tego demontować skrzynie biegów i mieć drugą parę sprawnych rąk do pomocy. Tym sposobem można zaoszczędzić około 1000 zł przy wymianie.
Ja mam pytanie z innej beczki.2.0tdi PD.Podczas jazdy gdy zrownam pretkosc silnika z predkoscia pojazdu czuc drgania .Wyglada to tak ze ja chce hamowac silnikiem a on przy momecie zrownania predkosci z obrotami zaczyna szarpac tak jak by chcial dodac gazu.Pomozesz?
Witam mam bmw f31 318 d z 2013 roku samochód kupiłem w 2016 z przebiegiem 85000 na dzień dzisiejszy stan licznika wynosi 235000 rozrządu nie wymieniałem ,ADR tez nie nie słyszę zeby rozrząd dzwonił , czy pomimo tego wymieniać adr i rozrząd czy jeździć dalej , pozdrawiam
Jeden wtrysk mi pokazuje 2,45 dałem wszystkie wtryski na sprawdzenie i tylko zostały wyczyszczone i wyregulowane bo niby nie były uszkodzone to tłok ma niskie sprężanie
mummmmn eeee uuuuummmmm mneeeee spierdalaj pajacu
Witam bmw f31 drganie kierownicy przy 80km/h do 100 jazdy na luzie powyżej to gubi. Nowe i proste felgi, nowe gumy wyważone przód zawiecha wszystko igła, może zbieżność, test drogowy? Tak doradzają w warszacie
Ja w E90 316d z N47 oczywiście mam z kolei taki problem, że po rozgrzaniu falują mi lekko obroty i czasami w czasie jazdy auto wpada w taki głupi tryb, że przez kilka minut ma taką ociężałą reakcję na gaz, na ekonomizerze wzrasta spalanie, a auto nie jedzie jakby go coś trzymało za gardło i przy gaszeniu tak nagle szarpnie, na kompie czy obd żadnych błędów, jeżdżę tak już 70 tys. km i nic nie padło, podejrzewam, że EGR wariuje
Witam, może ktoś poradzić w kwestii drgania auta 120-140km ….?na postoju silnik pracuje równo .
Witam, bmw g30 2.0d przy odpaleniu na zimnym silniku mam drgania chwilowe tj. 5 sec i przestaje drgać. Co może być przyczyną tego typu zjawiska? Przebieg 138 tyś.
czyli co było powodem drgań z filmu? koło pasowe, tak?
U mnie w f31 320xd są wyczuwalne wibracje na postoju przy położeniu skrzyni na D oraz wciśniętym hamulcu. Problem szczególnie wyczuwalny na zimnym. Po paru sekundach prawie ustają. Co to może oznaczać?
Ogólnie seria F jak to powiadają jest Chińska. Seria e zaczyna trzeszczeć jak ma nalatane pół miliona. Mam e61 seria 5 nalatane 590 tys km, i nic nie trzeszczy. Jako że e61 to kombi to hałasy z bagażnika są bo zawsze coś tam mam
Jakie koszty utrzymania ? Podobno silniki beznadziejne i ten wadliwy kosztowny rozrząd
Zmienił nazwę kanału na Zostań Partaczem. N47 już dawno nie wycierają się ślizgi była na to akcja techniczna jeszcze w E9x. A ktoś kto wyjmuje Motor żeby wymienić zestaw łańcucha w N47 to jakiś debil.
Kupiłem x3 z przebiegiem 160k km. Wymieniłem rozrząd przy 190k. Było go już słychać. Auto polski salon, latał we flocie korpo. Więc zabiły go interwały olejowe.
Niemiec plakal ze szczezcia ze sprzedal :)))
Benzyna czy diesel?
nie chcę sie czepiać ale w f 80 nigdy ten silnik nie wystepował bład w tytule
Czy przed wymianą koła pasowego drgania ustawały wraz ze wzrostem temperatury silnika i w komorze silnika? Mam bardzo podobny problem, przy czym u mnie po kilku odpaleniach silnika z przerwami drgania ustępują.
Dzwoniłem do salonu rok temu o serwis do EGR i wymianę śrub z Alu. Na metalowe w układzie kierowniczym bo ponoć ukręcała się i Śruby wymienili a tego EGR (chłodnicza) nie trzeba było wymienić bo już miałem ten poprawiony wszystko za darmo + przegląd za darmo
BMW 2.0 diesle 2013r. Pozdro
Rozrząd można wymienić bez wyciągania silnika z samochodu, ale trzeba do tego demontować skrzynie biegów i mieć drugą parę sprawnych rąk do pomocy. Tym sposobem można zaoszczędzić około 1000 zł przy wymianie.
Ja mam pytanie z innej beczki.2.0tdi PD.Podczas jazdy gdy zrownam pretkosc silnika z predkoscia pojazdu czuc drgania .Wyglada to tak ze ja chce hamowac silnikiem a on przy momecie zrownania predkosci z obrotami zaczyna szarpac tak jak by chcial dodac gazu.Pomozesz?
Rozrząd od strony tylnej. Co za kretyn to wymyślił?
Benzyna czyli diesel, super fachowiec 😂
Ja mam f31 2017 ale silnik B47 190km o N47 nie słyszałem
za ten silnik to bmw powinno płacić kolosalne odszkodowania , jakość rozrządu to k… już w indochinach jest lepsza
U mnie drgania w F31 były cały czas 316d. Okazało się powodem zapchanie filtra DPF
Witam mam bmw f31 318 d z 2013 roku samochód kupiłem w 2016 z przebiegiem 85000 na dzień dzisiejszy stan licznika wynosi 235000 rozrządu nie wymieniałem ,ADR tez nie nie słyszę zeby rozrząd dzwonił , czy pomimo tego wymieniać adr i rozrząd czy jeździć dalej , pozdrawiam
W e46 2.0d 150 też jest taki problem z EGR ?
Co za zadanie ma czujnik w poduszce pod silnikiem w golf 4 1.9 TDI ? Od drgań zmieniałby kąt wtrysku?
Jeden wtrysk mi pokazuje 2,45 dałem wszystkie wtryski na sprawdzenie i tylko zostały wyczyszczone i wyregulowane bo niby nie były uszkodzone to tłok ma niskie sprężanie
To jest b46 a nie n47
Ale pompa Cp4 nie jest taka dobra. Obraca w nich tłoczek! Tylko dlaczego bo są różne teorie…
Witam Pana znasz się Pan na silnikach pozdrawiam