Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
29 thoughts on “BMW X3 – 3.0d – Cztery błędy na raz, ABS, Trakcja, 4×4, Ciśnienie w oponach”
w moim bmw zapal sie to gdy jest mokro i pewnie gdzies woda sie dsotanie wiec nie wiem w czym jest tak naprawde problem wysuszy sie wszystko i jest okej a tylko bedzie mocny deszcz i juz
Puchnące od rdzy koronki trzeba wymienić. Puchną i to nie równo więc raz są bliżej raz dalej czujnika i łapie błędy kontrolki to nie wszystko potrafi też szarpać trzaskać blokować a nawet wprowadzić w tryb awaryjny .pisaliście że podkładka pod czujnik czyszczenie koronki itp pomaga tak ale na krótko . Może tez uszkodzić czujnik bo ociera i raczej wymienić koronki bo rdza nie wybiera i raz na 10lat wymienić niż co miesiąc wymienić czujniki abs . Prosty sposób na sprawdzenie obracając kołem lub piastą przyłożyć coś do koronki i obracać jesli jest bicie to wymiana koronek. Oczywiscie może być tak że po wymianie koronek nadal jest błąd wtedy wiadomo że któryś czujnik już przytarło i do wymiany.ale to pod kompa trzeba podpiąć choć wizualnie też to widać poprostu na końcu nie ma plastiku tylko metal znaczy to że jednak go przytarło jeszcze jedna sprawa również luzy na łożysku koła też mogą być przyczyną.
Witam. Znalazlem na YT ten film i mysle ze mozecie mi pomoc w diagnozie. Kontrolki ktore sie swieca to dokladnie tak samo jak na filmie 4×4, abs ,reczny i cisnienie w oponach. Auto przy skrecaniu w lewo czy w prawo szarpie jak by tylne kola i to czuc dosyc mocno. Pozdrawiam
Ja x5 3.0d 2005r. 218km mam to samo tylko mi się samo 4×4 z trójkątem świeci i nie działa wspomaganie zjazdu z górki i dsc przytrzymuje i klikam i nic.
Dodam jeszcze, że spekulacje internetowych Januszy to nie najlepszy pomysł. W dzisiejszych czasach podłącza się samochód do komputera i z dużym prawdopodobieństwem system zgłosi o co konkretnie chodzi. Co do wymiany koronki to nie polecam jej wymieniać na jakiś syf z allegro tylko obrócić oryginalną.
Miałem ostatnio taki problem, wymieniłem czujnik abs i nic to nie dało. Okazało się że wystarczyło wyczyścić koronkę.nie jest ona zabezpieczona i woda ktora się tam dostaje powoduje że rdzewieje i puchnie. Pozdrawiam
W tym tygodniu miałem takie same kontrolki i wyszło, że musiałem wymienić czujnik ABS w prawym tylnym kole i jest ok. Z takimi błędami na skrętach mocnych przy wolnej prędkości były dziwne odgłosy w moście i i ogólnie brak ABS i kontroli trakcji. Pozdrawiam 😀👍
Kolego, najpierw przeczytaj błędy. Najprawdopodobniej pierścień abs się wytarł. Jezeli nie pomoże to koniecznie przy tym przebiegu wyciągnij silniczek reduktora i obróć zębatkę (powinieneś to dawno zrobić, zużyta zębatka niszczy reduktor, możesz kupić w zapas 1 sztukę koszt ok 60-100 zł). Przy okazji wymień olej w reduktorze *(cały czas mowa o ATC400). Olej wymieniaj od tej chwili co 2 lata. Szykuj kasę na regenerację reduktora jezeli chcesz zrobić kolejne 100 tyś przebiegu. Koszt ok 3000 zł i jedź z tym do Częstochowy, niezależnie ile masz kilometrów. Pozdrawiam i szerokości. A i najważniejsze – te błędy mogą również się pojawić, jeżeli masz różne opony na przodzie i tyle. W bmw x3 ZAWSZE musisz zmieniać cały nowy komplet opon o jednakowych wymiarach, zgodnymi z originalnymi oponami (w zalezności czy masz felgę 7 czy 8 cali szerokości). Jeżeli będziesz jeździł na 2 innych pzednich i 2 innych tylnich oponach (nawet nowych) to reduktor Ci padnie po roku, czasem szybciej…
Czujnik ABS miałem to samo
Miałem to samo . Lewy tylny czujnik ABS
Może był odłączony akumulator to przejechać 10metry i problem zniknie
Witam. Czy po zgaszeniu silnika,odczekaniu i ponownym uruchomieniu,kontrolki nadal świeciły.
I co rozwiązałeś problem? Co było przyczyną?
U mnie był czujnik abs prawy tył a mechanik mnie wkręcał że skrzynka vtg. Też były dziwne dzwieki z mostu – u mnie przy skrecie przy wolnej jezdzie.
w moim bmw zapal sie to gdy jest mokro i pewnie gdzies woda sie dsotanie wiec nie wiem w czym jest tak naprawde problem wysuszy sie wszystko i jest okej a tylko bedzie mocny deszcz i juz
Puchnące od rdzy koronki trzeba wymienić. Puchną i to nie równo więc raz są bliżej raz dalej czujnika i łapie błędy kontrolki to nie wszystko potrafi też szarpać trzaskać blokować a nawet wprowadzić w tryb awaryjny .pisaliście że podkładka pod czujnik czyszczenie koronki itp pomaga tak ale na krótko . Może tez uszkodzić czujnik bo ociera i raczej wymienić koronki bo rdza nie wybiera i raz na 10lat wymienić niż co miesiąc wymienić czujniki abs . Prosty sposób na sprawdzenie obracając kołem lub piastą przyłożyć coś do koronki i obracać jesli jest bicie to wymiana koronek. Oczywiscie może być tak że po wymianie koronek nadal jest błąd wtedy wiadomo że któryś czujnik już przytarło i do wymiany.ale to pod kompa trzeba podpiąć choć wizualnie też to widać poprostu na końcu nie ma plastiku tylko metal znaczy to że jednak go przytarło jeszcze jedna sprawa również luzy na łożysku koła też mogą być przyczyną.
Witam. Znalazlem na YT ten film i mysle ze mozecie mi pomoc w diagnozie. Kontrolki ktore sie swieca to dokladnie tak samo jak na filmie 4×4, abs ,reczny i cisnienie w oponach. Auto przy skrecaniu w lewo czy w prawo szarpie jak by tylne kola i to czuc dosyc mocno. Pozdrawiam
Ja tak mialem jak celowo odpiolem zdrowy.czujnki abs ,tak dla sprawdzenia w calkiem innym celu,
Odkręciłem czujnik podlozylem gumowa podkladke 1milimetr i wszystko wróciło do normy
Ja x5 3.0d 2005r. 218km mam to samo tylko mi się samo 4×4 z trójkątem świeci i nie działa wspomaganie zjazdu z górki i dsc przytrzymuje i klikam i nic.
Transfer case
Witam miałem to samo wymieniłem pierścień ABS w prawym tyle i wszystko ok.
Dodam jeszcze, że spekulacje internetowych Januszy to nie najlepszy pomysł. W dzisiejszych czasach podłącza się samochód do komputera i z dużym prawdopodobieństwem system zgłosi o co konkretnie chodzi. Co do wymiany koronki to nie polecam jej wymieniać na jakiś syf z allegro tylko obrócić oryginalną.
Miałem to samo, powodem był czujnik ABS w tylnim kole. Nowy z robocizną to około 550zł.
problem?
Miałem ostatnio taki problem, wymieniłem czujnik abs i nic to nie dało. Okazało się że wystarczyło wyczyścić koronkę.nie jest ona zabezpieczona i woda ktora się tam dostaje powoduje że rdzewieje i puchnie. Pozdrawiam
W tym tygodniu miałem takie same kontrolki i wyszło, że musiałem wymienić czujnik ABS w prawym tylnym kole i jest ok. Z takimi błędami na skrętach mocnych przy wolnej prędkości były dziwne odgłosy w moście i i ogólnie brak ABS i kontroli trakcji. Pozdrawiam 😀👍
Mi pomogło ,pozdrawiam…
https://www.youtube.com/watch?v=UR7Vv5SQvDc
https://www.youtube.com/watch?v=bh6HvYcn-HA
https://www.youtube.com/watch?v=bh6HvYcn-HA
jaka była przyczyna awarii kolego? mam to samo i chętnie chciałbym się dowiedzieć o co chodzi z tymi kontrolkami.
Kolego, najpierw przeczytaj błędy. Najprawdopodobniej pierścień abs się wytarł. Jezeli nie pomoże to koniecznie przy tym przebiegu wyciągnij silniczek reduktora i obróć zębatkę (powinieneś to dawno zrobić, zużyta zębatka niszczy reduktor, możesz kupić w zapas 1 sztukę koszt ok 60-100 zł). Przy okazji wymień olej w reduktorze *(cały czas mowa o ATC400). Olej wymieniaj od tej chwili co 2 lata. Szykuj kasę na regenerację reduktora jezeli chcesz zrobić kolejne 100 tyś przebiegu. Koszt ok 3000 zł i jedź z tym do Częstochowy, niezależnie ile masz kilometrów. Pozdrawiam i szerokości. A i najważniejsze – te błędy mogą również się pojawić, jeżeli masz różne opony na przodzie i tyle. W bmw x3 ZAWSZE musisz zmieniać cały nowy komplet opon o jednakowych wymiarach, zgodnymi z originalnymi oponami (w zalezności czy masz felgę 7 czy 8 cali szerokości). Jeżeli będziesz jeździł na 2 innych pzednich i 2 innych tylnich oponach (nawet nowych) to reduktor Ci padnie po roku, czasem szybciej…
Wydaje się czujnik ABS albo wianek zabrudzony bądź uszkodzony. Może być wiązka elektryczna albo komputer. ABS działa? ASR działa?
Wg mnie aktywator przedniego napędu padł bardzo częsta awaria w tych autach ale to moje zdanie
Może kończy się akumulator, lub alternator, może być że po prostu bezpieczniki nie łączą bo zaśniedziałe. To BMW…
Kody błędów?