Witam! W dzisiejszym odcinku patent na doraźną pomoc w przypadku uszkodzonego pierścienia ABS w samochodach marki …
Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
23 thoughts on “BMW E87 – E90, mruga kontrolka trakcji, abs, dcs, auto szarpie, brak mocy. Patent na doraźną pomoc”
Super gość jesteś, fajnie to ogarnoles dodaj jeszcze do om w wymiany koronki pozdrawiam
Witam, Sprawdzenie przez OBD wskazuje na czujnik tylnego prawego koła który został już wymieniony na nowy i oryginalny, jednak e82 dalej pokazuje błąd kontroli trakcji, dct i abs’u. Myślisz ze jest sens wymieniać czujnik po drugiej stronie mimo iż nie wskazuje na to odczyt obd? Czy jednak kierować się w stronę wymiany pierścienia reluktora? Pozdrawiam
Czemu nie jest naprawa. Jeżeli czujnik nie jest uszkodzony i działa to sprawa załatwiona. Jak by nie było wszystkie funkcje są przywrócone tak jak by nowy czujnik . Dobre rozwiązanie też bym tak zrobił i napewno nie wymieniał na nowy. Wymieniłem w paru modelach BMW czujniki i żaden mi tak nie wyszedł łatwo jak tobie. Wszystkie były tak spuchnięte że po kawałkach je trzeba było wyciągać i wiercić
Witam, właśnie mnie spotkał ten problem, przynajmniej tak mi się wydaję. Najlepszą metodą na sprawdzenie która to koronka jest ogledzina każdego czujnika czy są inne sposoby?
Dzisiaj założyłem u siebie, jednak prawdopodobnie podkładka jest za gruba ponieważ zapaliła się kontrolka abs i kontrola trakcji, co prawda samochód nie szarpie:) ale nie działa abs. Jakiej grubości zastosować podkładkę aby czujnik czytał koronkę?
Udalo sie nie szarpie , ale blad abs , recznego i trakcji dalej swieci – zakladam ze tak niestety bedzie bo czujnik wytarty mocno ??? Oczywiscie wiem ze nalezy wymienic czujnik i koronke abs. Prosze o odpowiedz. Pozdrawiam
Po driftowaniu E87 na placu miałem problem z ruszaniem z miejsca. Dosłownie nie mogłem ruszyć, opony ślizgały się w miejscu, aż śmierdziało gumą. Wcześniej wyłączyłem DTC i miałem wrażenie jakby było ciagle wyłączone chociaż je niby włączyłem i traciłem trakcje na prostej drodze, wie Pan może o co mogło chodzic ?
Super gość jesteś, fajnie to ogarnoles dodaj jeszcze do om w wymiany koronki pozdrawiam
Skoro to dorazna naprawa w trasie to nie wystarczy odpiac tylko czujnik abs?
Witam w bmw 118 d 2009 rok czasami mrugad dtc i go dusi czy te koronki są z tyłu czy w każdym kole
Jak można sprawdzić bez sprzętu w bmw 1er który czujnik padł?
Bardzo pomocny film dzięki za pomoc
Dzięki! Spróbuję
jakie wymiary podkladki?
Witam,
Sprawdzenie przez OBD wskazuje na czujnik tylnego prawego koła który został już wymieniony na nowy i oryginalny, jednak e82 dalej pokazuje błąd kontroli trakcji, dct i abs’u. Myślisz ze jest sens wymieniać czujnik po drugiej stronie mimo iż nie wskazuje na to odczyt obd? Czy jednak kierować się w stronę wymiany pierścienia reluktora?
Pozdrawiam
jaki koszt takiej napreawy +/-
Zapytam di tych dla których pomogło jaki rozmiar podkładki wkladaliscie ?
Czemu nie jest naprawa. Jeżeli czujnik nie jest uszkodzony i działa to sprawa załatwiona. Jak by nie było wszystkie funkcje są przywrócone tak jak by nowy czujnik . Dobre rozwiązanie też bym tak zrobił i napewno nie wymieniał na nowy. Wymieniłem w paru modelach BMW czujniki i żaden mi tak nie wyszedł łatwo jak tobie. Wszystkie były tak spuchnięte że po kawałkach je trzeba było wyciągać i wiercić
Witam, właśnie mnie spotkał ten problem, przynajmniej tak mi się wydaję. Najlepszą metodą na sprawdzenie która to koronka jest ogledzina każdego czujnika czy są inne sposoby?
Dziękuję za pomoc
Dzisiaj założyłem u siebie, jednak prawdopodobnie podkładka jest za gruba ponieważ zapaliła się kontrolka abs i kontrola trakcji, co prawda samochód nie szarpie:) ale nie działa abs. Jakiej grubości zastosować podkładkę aby czujnik czytał koronkę?
Udalo sie nie szarpie , ale blad abs , recznego i trakcji dalej swieci – zakladam ze tak niestety bedzie bo czujnik wytarty mocno ??? Oczywiscie wiem ze nalezy wymienic czujnik i koronke abs. Prosze o odpowiedz. Pozdrawiam
Bardzo przydatny filmik, mam tylko jedną wątpliwość. Czy jeżeli kontrolka zapala się i gaśnie po kilku sekundach naprawa będzie konieczna?
Wsadziłem podkładkę i nic nie pomogło czyli do wymiany czujnik i koronka ?
Dzisiaj próbowałem tej metody, dałem w obu czujnikach podkładkę niestety błędy dalej są 🙁
Te koronki to tylko na tylnej osi są ?
Właśnie dziś mi się odpaliło w 1.
Po driftowaniu E87 na placu miałem problem z ruszaniem z miejsca. Dosłownie nie mogłem ruszyć, opony ślizgały się w miejscu, aż śmierdziało gumą. Wcześniej wyłączyłem DTC i miałem wrażenie jakby było ciagle wyłączone chociaż je niby włączyłem i traciłem trakcje na prostej drodze, wie Pan może o co mogło chodzic ?
U mnie jest to samo, słychać to w lewym przednim kole czy to też będzie to? Pozdrawiam
a gdyby tak w tym miejscu, gdzie koronka jest nieco spuchnięta, zastosować taktykę szlifu? próbowałeś może?
A czy po zastosowaniu tej podkładki znikają błędy?