Po zatarciu silnika, Tomek zdecydował się na poważny tuning polegający na remoncie silnika na sportowo. Do tego downpipe z katalizatorem, największy dostępny na rynku intercooler, turbosprężarka-hybryda i wydech z przepustnicą. Niebawem II część projektu na moim kanale.
Ps:
Jesteś zainteresowany/a moimi usługami w zakresie mechaniki, motorsportu bądź ekspertyzą przed zakupową auta?
Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
27 thoughts on “BMW 428xi F36 Projekt 350KM+ część I | Adam Kunc”
auta są jak kazda inna rzecz elektroniczna. Silnik moze wytrwac 20k, 50k czy 150k bez awarii. To jest loteria. Tak samo jak kupujesz telefony dwa identyczne z salonu. Jeden dziala pol roku, drugi po pół roku zaczyna spowalniac swoje reakcje. Auta wychodzą z fabryki, te same modele. A i tak potrafią byc zle spasowane zderzaki, błotniki. Wszędzie ma ingerencje człowiek, który nie jest nieomylny. Co za tym idzie silnik 3.0 mozesz akurat trafic 1 na 100 ktory sie okaze wadliwy. Wymiana oleju co 30k sama mowi za siebie, ze właściciel sam sie przyczynil do rozjebania auta. Ja mam 428 tez i wymieniam do max 10k olej. Jak sie cos rozwali to wtedy mozna powiedziec cos na temat silnika. A nie piszą ludzie bo słyszą 2.0 o panie to najgorszy silnik, pompa paliwa, zatarcie po 20k przebiegu. Jestes użytkownikiem silnika, to sam mozesz sie odnieść czy jest wadliwy czy nie. A nie wypisywac rzeczy ktore slyszy sie od osób trzecich 😉
Chcę przeznaczyć swoje bmw e90 330i na amatorskie zawody (Tor Łódź, Słomczyn, Tor Modlin itp.). Robicie takie modyfikacje? Da się zrobić silnik N52B30 na 300+ koni przy okazji remontu kapitalnego, obróbki głowicy, wydech z kwasówki i ew. modyfikację dolotu?
Świetny film i dobra robota. Jak będę remontować silnik to oddaje do Państwa. Dobre podejście bez zadnego wyglupiania się, porównując reszte youtuberów. Podchodzić poważnie do sprawy i rozwiązujecie problemy.
ja wymieniam co 10tys w 15letnim bmw
Nie cierpię ludzi którzy przerywają czyjąś mowę
Panie Adamie jaki byl/jest koszt remontu silnika n20 po zatarciu bez modyfikacji które chciał właściciel?
Profeska bez żadnych przekleństw naprawdę aż miło to obejrzeć, widać że ten warsztat wie co robi)
Czy na kanale pojawił się już (zapowiadany pod koniec filmu) drugi odcinek z tym autem?
Co to za nutka od 2.10?
Jak losy projektu ?
Panie Adamie czy siknik B48 jest poprawiony w stosunku do N20? Czy jest tak samo wadliwy?
Będzie druga część ?
Co trzeba sobie myśleć żeby jeździć 30k km na 5l oleju? Przecież to nie jest stara beczka…
Ja tak dotarłem nowe xc60 jednostajnie Italia i spowrotem ze śląska teraz auto nawet przy butowaniu non stop na maxa nie bierze oleju
butowanie na long life 5w30 🤷♂️ na szczescie jest sponsor
Młody butował pewnie go na zimnym 🥴no i olej oczywiście. 🥴🥴
Muzykę wyciszcie bo psuje odbiór
👍
auta są jak kazda inna rzecz elektroniczna. Silnik moze wytrwac 20k, 50k czy 150k bez awarii. To jest loteria. Tak samo jak kupujesz telefony dwa identyczne z salonu. Jeden dziala pol roku, drugi po pół roku zaczyna spowalniac swoje reakcje. Auta wychodzą z fabryki, te same modele. A i tak potrafią byc zle spasowane zderzaki, błotniki. Wszędzie ma ingerencje człowiek, który nie jest nieomylny. Co za tym idzie silnik 3.0 mozesz akurat trafic 1 na 100 ktory sie okaze wadliwy. Wymiana oleju co 30k sama mowi za siebie, ze właściciel sam sie przyczynil do rozjebania auta. Ja mam 428 tez i wymieniam do max 10k olej. Jak sie cos rozwali to wtedy mozna powiedziec cos na temat silnika. A nie piszą ludzie bo słyszą 2.0 o panie to najgorszy silnik, pompa paliwa, zatarcie po 20k przebiegu. Jestes użytkownikiem silnika, to sam mozesz sie odnieść czy jest wadliwy czy nie. A nie wypisywac rzeczy ktore slyszy sie od osób trzecich 😉
mośki mają grubą kasę na auto … potem na kapitalny remont silnika … a oszczędzają częstszych wymianach oleju 😀
Mechanicy z pasją a właściciele tych bmw z kieszeniami wypchanymi sianem. I tak to się kręci.
Roznica jest tylko wdze w czesciach BMW alebo zaminniki
Gruby temat – Podoba mi się!
ciekawe ile to wytrzyma te 350 + / era silników z plasteliny
Sam mam 2.0 turbo benzynę i wolałbym sprzedać to i dołożyć do 3.0 niż ładować hajs w sokowirówkę.
Jaki koszt zrobienia hybrydy na tej turbinie?
Jakie sa typowe i najczęstsze usterki w n20b20 ?
Chcę przeznaczyć swoje bmw e90 330i na amatorskie zawody (Tor Łódź, Słomczyn, Tor Modlin itp.). Robicie takie modyfikacje? Da się zrobić silnik N52B30 na 300+ koni przy okazji remontu kapitalnego, obróbki głowicy, wydech z kwasówki i ew. modyfikację dolotu?
Widać , że goście robią to z powołania i pasji !! Brawo panowie, życzę dużo sukcesów i satysfakcji bo robicie kawał dobrej roboty .
Świetny film i dobra robota. Jak będę remontować silnik to oddaje do Państwa. Dobre podejście bez zadnego wyglupiania się, porównując reszte youtuberów. Podchodzić poważnie do sprawy i rozwiązujecie problemy.