Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

🔧BMW R 1150 GS tarcze i klocki hamulcowe Wymiana tarcz hamulcowych TRW klocków hamulcowych EBC R4V



Jak wymienić tarcze hamulcowe ?
Jak wymienić klocki hamulcowe ?
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych.
Pomiar grubości tarcz
Montaż tarcz firmy TRW i prezentacja oryginalnego produktu tej firmy
Montaż podkładu antywibracyjnego na klockach
Montaż klocków hamulcowych firmy EBC
Demontaż i montaż przedniego koła
Szczegółowy tutorial krok po kroku jasno opisujący wszystkie czynności podczas wymiany.

link do oficjalnej strony facebook jarcco motocyklem :
https://www.facebook.com/people/Jarcco-Motocyklem/100016848160557/

#jarccomotocyklem #BMW1150GS #TRW

Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.

Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.

Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.

Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW

Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.

Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.

Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.

Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.

Serwis BMW Warszawa

Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.

Elektryk do Samochodów BMW Warszawa

Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11

Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.

42 thoughts on “🔧BMW R 1150 GS tarcze i klocki hamulcowe Wymiana tarcz hamulcowych TRW klocków hamulcowych EBC R4V

  1. Nie mam GSa, reprezentuje DL'owa stronę mocy a i tak staram się oglądać wszystkie filmy warsztatowe Jarca. A nóż coś w głowie zostanie, do tego działają na człowieka uspokajająco 🙂

  2. Witam. Oglądam z wytchnieniem wszystkie filmiki szukam w sieci może trochę słabo ale coś na temat wymiany tarczy c hamulcowej tył w R 1200 Rt i co nie ma nic nawet bliźniaczych modeli brak, może by tak zmontować taki filmik na ten temat bo nie jest to bez znaczenia. Pozdrawiam

  3. Nie mam GS'a a bardzo lubię oglądać Twoje filmy. Chciałbym żeby każdy model moto miał kanał na yt z takim fachowcem i fachowymi tutorialami jak tutaj.
    Aż chce się kupić GS'a żeby móc przy nim majsterkować 🙂

  4. Pytanie: Czy wirniki naprawdę wymagają wymiany? Ponieważ wirnik się zużywa, tak naprawdę nie ma niebezpieczeństwa pęknięcia wirnika. Wirnik jest mocny i nie może się złamać. Czy jest dobry powód do wymiany wirnika?

    Question: Do rotors really ever need replacing? As the rotor wears down there is really no danger of the rotor breaking. The rotor is strong and can not break. Is there a good reason for replacing the rotor?

  5. Co do wciskiwania tłoczków to zanim się je wciśnie powinno się zluzować odpowietrznik aby stary zabrudzony płyn nie szedł w pompę hamulcową.

  6. Widac na 1 rzut oka ze zestaw naprawczy tulejek i podkładek falistych jest gorszy. Brak podciecia na śrubę zmniejsza jej głebokosc wkręcenia. Podkladka zbyt sztywna sprawia ze tulejka nie docisnie sie do piasty i bedzie przerwa miedzy piasta a tulejką. Jakies to wszystko takie gorsze. A i naciecia na tarczy proste beda powodowaly scieranie sie klocka szybsze. Chyba ze gdzies sie mylę.

  7. Bardzo ładnie nagrany film. Ogromny plus za pokazywanie wartości momentów przy każdej śrubie, oraz dokładne wytłumaczenie krok po kroku na co zwracać uwagę. Dzięki !

  8. Witam, jak zwykle super ale…. no właśnie z tym "można na kleju śruby wykręcać bez podgrzania… " byłbym ostrożny z takim stwierdzeniem praktyka pokazała że można nawet na kleju medium wykręcić gwint ze śrubą ze stopów Al. Podgrzanie nie zaszkodzi a może zaoszczędzić sporo kłopotów zwłaszcza jak nie wiemy, z jakim podejściem technicznym był serwisowany wcześniej motocykl, pozdrawiam i dobra robota.

  9. Bardzo lubię Twoje filmy instruktażowe, szkoda że, nie miałeś tutaj tzw. „pływających” tarcz, ale i tak miło się oglądało, zawsze znajdzie się jakiś drobiazg o którym nie wiedziałem 🙂
    Tak czy siak, bardzo dziękuję za Twój wkład 🙂
    A może by tak, o wymianie łańcuszków rozrządu, oczywiście nie mam na myśli głównego rozrządu, bo to już pokazałeś, tylko te boczne.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!