Jak wymienić tarcze hamulcowe ?
Jak wymienić klocki hamulcowe ?
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych.
Pomiar grubości tarcz
Montaż tarcz firmy TRW i prezentacja oryginalnego produktu tej firmy
Montaż podkładu antywibracyjnego na klockach Montaż klocków hamulcowych firmy EBC
Demontaż i montaż przedniego koła
Szczegółowy tutorial krok po kroku jasno opisujący wszystkie czynności podczas wymiany.
Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
42 thoughts on “🔧BMW R 1150 GS tarcze i klocki hamulcowe Wymiana tarcz hamulcowych TRW klocków hamulcowych EBC R4V”
Nie mam GSa, reprezentuje DL'owa stronę mocy a i tak staram się oglądać wszystkie filmy warsztatowe Jarca. A nóż coś w głowie zostanie, do tego działają na człowieka uspokajająco 🙂
Witam. Oglądam z wytchnieniem wszystkie filmiki szukam w sieci może trochę słabo ale coś na temat wymiany tarczy c hamulcowej tył w R 1200 Rt i co nie ma nic nawet bliźniaczych modeli brak, może by tak zmontować taki filmik na ten temat bo nie jest to bez znaczenia. Pozdrawiam
umesto novih talasastih debljih podloski, u nedostatku, mozda staviti tj dodati ravne uz njih, ne bih da pametujem al pre vise godina sam uradio i sve je ok
Nie mam GS'a a bardzo lubię oglądać Twoje filmy. Chciałbym żeby każdy model moto miał kanał na yt z takim fachowcem i fachowymi tutorialami jak tutaj. Aż chce się kupić GS'a żeby móc przy nim majsterkować 🙂
Pytanie: Czy wirniki naprawdę wymagają wymiany? Ponieważ wirnik się zużywa, tak naprawdę nie ma niebezpieczeństwa pęknięcia wirnika. Wirnik jest mocny i nie może się złamać. Czy jest dobry powód do wymiany wirnika?
Question: Do rotors really ever need replacing? As the rotor wears down there is really no danger of the rotor breaking. The rotor is strong and can not break. Is there a good reason for replacing the rotor?
Widac na 1 rzut oka ze zestaw naprawczy tulejek i podkładek falistych jest gorszy. Brak podciecia na śrubę zmniejsza jej głebokosc wkręcenia. Podkladka zbyt sztywna sprawia ze tulejka nie docisnie sie do piasty i bedzie przerwa miedzy piasta a tulejką. Jakies to wszystko takie gorsze. A i naciecia na tarczy proste beda powodowaly scieranie sie klocka szybsze. Chyba ze gdzies sie mylę.
Bardzo ładnie nagrany film. Ogromny plus za pokazywanie wartości momentów przy każdej śrubie, oraz dokładne wytłumaczenie krok po kroku na co zwracać uwagę. Dzięki !
Witam, jak zwykle super ale…. no właśnie z tym "można na kleju śruby wykręcać bez podgrzania… " byłbym ostrożny z takim stwierdzeniem praktyka pokazała że można nawet na kleju medium wykręcić gwint ze śrubą ze stopów Al. Podgrzanie nie zaszkodzi a może zaoszczędzić sporo kłopotów zwłaszcza jak nie wiemy, z jakim podejściem technicznym był serwisowany wcześniej motocykl, pozdrawiam i dobra robota.
Bardzo lubię Twoje filmy instruktażowe, szkoda że, nie miałeś tutaj tzw. „pływających” tarcz, ale i tak miło się oglądało, zawsze znajdzie się jakiś drobiazg o którym nie wiedziałem 🙂 Tak czy siak, bardzo dziękuję za Twój wkład 🙂 A może by tak, o wymianie łańcuszków rozrządu, oczywiście nie mam na myśli głównego rozrządu, bo to już pokazałeś, tylko te boczne. Pozdrawiam serdecznie 🙂
Mistrz jak zawsze💪👍
Tengo una R850GS, pero en Colombia solamente se encuentran 2 y los repuestos tocan pedirlos a otros paises,
Hola amigo buen video, saludos desde Colombia.
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻🔝
Super film instruktażowy !!!
Great channel,impressive👌
Wspaniały film Szacun !
Well done😊👏Thank you!
Hi. Thank you for the videos. Where can I get the set of washers for front disk replacement? Thanks in advance
Świetna robota. Bardzo dziękuję za wszystkie filmy.
Jak się sprawują te EBC? Mam z tyłu "żyletki" i zastanawiam się którego producenta wybrać (albo którego omijać).
Wymiana oleju 🤣🤣🤣. Dziękuję za film 😁👍
Nie mam GSa, reprezentuje DL'owa stronę mocy a i tak staram się oglądać wszystkie filmy warsztatowe Jarca. A nóż coś w głowie zostanie, do tego działają na człowieka uspokajająco 🙂
Jarcco, dzięki Twoim poradnikom wszystkie wymiany związane z serwisem motocykla dzieją się w moim garażu. Dzięki, jesteś Wielki!
Witam. Oglądam z wytchnieniem wszystkie filmiki szukam w sieci może trochę słabo ale coś na temat wymiany tarczy c hamulcowej tył w R 1200 Rt i co nie ma nic nawet bliźniaczych modeli brak, może by tak zmontować taki filmik na ten temat bo nie jest to bez znaczenia. Pozdrawiam
Czym Jarku, przed smarowaniem tłoczków smarem współpracującym z DOT4 spsikales? Co to za srodek? Pozdrawiam.
Hello! what product did you use to lubricate the caliper pistons? and the spray to clean it?
Skvělé video. 😉👍
Świetny kanał i wiele dokładnej fachowej wiedzy. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
pytanie z innej beczki. Jak w motocyklu z takim przebiegiem utrzymać w tak dobrym stanie szprychy?. Ani grama rdzy na nich
Pełny profesjonalizm. Kultura pracy najwyższy poziom.
umesto novih talasastih debljih podloski, u nedostatku, mozda staviti tj dodati ravne uz njih, ne bih da pametujem al pre vise godina sam uradio i sve je ok
Nie mam GS'a a bardzo lubię oglądać Twoje filmy. Chciałbym żeby każdy model moto miał kanał na yt z takim fachowcem i fachowymi tutorialami jak tutaj.
Aż chce się kupić GS'a żeby móc przy nim majsterkować 🙂
Jak zwykle superancko.
Jarko gdzie kupiłeś tarcze? Możesz namiary podać na sklep?
Pozdrawiam gorąco.
Excelente, donde compras los repuestos?, soy de Chile, sudamerica
No debe quedar suelto el disco?
Na bogato 🙂 Jakaś gruba wyprawa się szykuje.
Jak zwykle, pełny profesjonalizm. Poświęcenie też wielkie, bo nawet Jarku opona jest pięknie umyta. Pięknie.
Serwis pełna profeska. Czekam kiedy będzie na 1250 🙂
Pytanie: Czy wirniki naprawdę wymagają wymiany? Ponieważ wirnik się zużywa, tak naprawdę nie ma niebezpieczeństwa pęknięcia wirnika. Wirnik jest mocny i nie może się złamać. Czy jest dobry powód do wymiany wirnika?
Question: Do rotors really ever need replacing? As the rotor wears down there is really no danger of the rotor breaking. The rotor is strong and can not break. Is there a good reason for replacing the rotor?
again – perfect timing, the TRW´s for my 1100GS are waitig to be mounted 🙂 thanx for your fantastic Videos Jarcco. Don´t stop
Co do wciskiwania tłoczków to zanim się je wciśnie powinno się zluzować odpowietrznik aby stary zabrudzony płyn nie szedł w pompę hamulcową.
Widac na 1 rzut oka ze zestaw naprawczy tulejek i podkładek falistych jest gorszy. Brak podciecia na śrubę zmniejsza jej głebokosc wkręcenia. Podkladka zbyt sztywna sprawia ze tulejka nie docisnie sie do piasty i bedzie przerwa miedzy piasta a tulejką. Jakies to wszystko takie gorsze. A i naciecia na tarczy proste beda powodowaly scieranie sie klocka szybsze. Chyba ze gdzies sie mylę.
Super, brawo Jarek, jak zwykle wszystko perfekcyjnie wytłumaczone 👍😊
Bardzo ładnie nagrany film. Ogromny plus za pokazywanie wartości momentów przy każdej śrubie, oraz dokładne wytłumaczenie krok po kroku na co zwracać uwagę. Dzięki !
Как называются резинки которые клеил на колодки ,
Your videos are brilliant
Witam, jak zwykle super ale…. no właśnie z tym "można na kleju śruby wykręcać bez podgrzania… " byłbym ostrożny z takim stwierdzeniem praktyka pokazała że można nawet na kleju medium wykręcić gwint ze śrubą ze stopów Al. Podgrzanie nie zaszkodzi a może zaoszczędzić sporo kłopotów zwłaszcza jak nie wiemy, z jakim podejściem technicznym był serwisowany wcześniej motocykl, pozdrawiam i dobra robota.
Bardzo lubię Twoje filmy instruktażowe, szkoda że, nie miałeś tutaj tzw. „pływających” tarcz, ale i tak miło się oglądało, zawsze znajdzie się jakiś drobiazg o którym nie wiedziałem 🙂
Tak czy siak, bardzo dziękuję za Twój wkład 🙂
A może by tak, o wymianie łańcuszków rozrządu, oczywiście nie mam na myśli głównego rozrządu, bo to już pokazałeś, tylko te boczne.
Pozdrawiam serdecznie 🙂
Bardzo profesjonalna robota, miło się słucha i ogląda. Warto wspomnieć też o dotarciu nowych klocków. Pozdrawiam
Super film i w samą porę, zimą mnie czeka ta robota 🙂
Love your videos ! Thanks for your expertise.
Super robota jak zwykle.
Na luzie bez spiny ale z mega dokładnością i dbałością o szczegóły.
Czekam na więcej.
Pozdrowienia z Łodzi 🙂